
Την Τετάρτη 4/12/25 πραγματοποιήθηκε ενδοσχολική επιμόρφωση των καθηγητών από τον σύμβουλο ΠΕ04 της Γ Αθήνας και παράλληλα σύμβουλο εκπαίδευσης του σχολείου μας κύριο Φανίδη Χρήστο με θέμα την διαχείριση της σχολικής τάξης. Στο τέλος της πολύ ενδιαφέρουσας παρουσίασης υπήρξε μια εποικοδομητική συζήτηση σε θέματα που αφορούν τα προβλήματα που συναντάμε στις τάξεις μας σήμερα.
>>>>Την Τετάρτη 4/12/25 πραγματοποιήθηκαν εκπαιδευτικές εκδρομές από την Α και Β γυμνασίου στους φούρνους Λούλη και το Μουσείο Μετεωρητών αντίστοιχα. Οι μαθητές έδειξαν ιδιαίτερο ενδιαφέρον και συμμετείχαν στις δράσεις που πραγματοποιήθηκαν. Και οι δύο εκπαιδευτικές εκδρομές κρίνονται επιτυχημένες. |

Τη Δευτέρα 17/11/2015, πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας η γιορτή απότισης φόρου τιμής στους αγωνιστές της εξέγερσης του Πολυτεχνείου, που επιμελήθηκε ο Κος Ζέρβας και ο Κος Νταλιάνης. Θερμά συγχαρητήρια στους μαθητές που συμμετείχαν αλλά και στους καθηγητές τους για την ωραία εκδήλωση.

Την Δευτέρα 27 Οκτωβρίου έγινε στο σχολείο μας η γιορτή της Ελληνικής Σημαίας με την απονομή των βραβείων και των αριστείων στους μαθητές που διακρίθηκαν την προηγούμενη σχολική χρονιά.
Ευχόμαστε σε όλους ανάλογη συνέχεια και πολλά συγχαρητήρια!
Ακολούθησε προβολή βίντεο που επιμελήθηκε ο Κος Καμπούρης στα πλαίσια του εορτασμούς της 28ης Οκτωβρίου.
|
Την Δευτέρα 13 Οκτωβρίου στα πλαίσια της πανελλήνιας ημέρας σχολικού αθλητισμού το σχολείο μας πραγματοποίησε εκδρομή στα γήπεδα Γρηγορίου στην Πετρούπολη όπου τα παιδιά είχαν την ευκαιρία με τη βοήθεια του καλού καιρού να συμετάσχουν σε διάφορα αθλήματα και να συνδυάσουν τον αθλητισμό με τη διασκέδαση.
|
![]() |
Μαθητές του σχολείου μας, συνοδευόμενοι από τον Γυμναστή μας και καθηγητές, συμμετείχαν στους αγώνες κλασικού αθλητισμού, Ποδοσφαίρου, Μπάσκετ και Βόλεϊ των Γυμνασίων Γ Αθήνας που πραγματοποιήθηκαν από 12-5-2025 έως 14-5-2025 στο Δημοτικό Αθλητικό Κέντρο Αιγάλεω.
Οι μαθητές μας είναι άξιοι πολλών συγχαρητηρίων τόσο για τις νίκες, τις υψηλές τους επιδόσεις όσο και για την ευγενή άμιλλα που επέδειξαν. |