Πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 24/3/2017 ο εορτασμός για την επέτειο της 25ης Μαρτίου του 1821. Η 25η Μαρτίου 1821 είναι η πιο σημαντική ημερομηνία στην ιστορία της Νεώτερης Ελλάδας, και ένα φωτεινό παράδειγμα για το τί μπορούν να καταφέρουν ενωμένοι οι Έλληνες.
Συγχαρητήρια στους μαθητές που συμμετείχαν στην γιορτή και στην καθηγήτρια Χριστίνα Γκαύρου που ήταν υπεύθυνη για αυτή την άρτια σχολική εκδήλωση. Δείτε εδώ ένα μικρό φωτογραφικό υλικό .
Για περισσότερο φωτογραφικό υλικό αλλά και βίντεο επισκευτείτε τη σελίδα μας στο facebook.

Στις 6 Δεκεμβρίου το σχολείο μας πραγματοποίησε εκπαιδευτική επίσκεψη στον αρχαιολογικό χώρο της Ελευσίνας. Οι μαθητές είχαν την ευκαιρία με την βοήθεια ξεναγών να περιηγηθούν τόσο στον αρχαιολογικό χώρο όσο και στο μουσείο που βρίσκεται μέσα σε αυτό και να μάθουν χρήσιμες πληροφορίες για την ιστορία της πόλης και του χώρου.
Χαρακτηριστικές φωτογραφίες εδώ.
Την Πέμπτη 27 Οκτωβρίου έγινε στο σχολείο μας η γιορτή της Ελληνικής Σημαίας με την απονομή των βραβείων και των αριστείων στους μαθητές που διακρίθηκαν την προηγούμενη σχολική χρονιά. Ευχόμαστε σε όλους ανάλογη συνέχεια και πολλά συγχαρητήρια!
Ακολούθησε προβολή βίντεο στα πλαίσια της εορτής της 28ης Οκτωβρίου. Δείτε φωτογραφίες από την εκδήλωση.

Στα πλαίσια της Πανελλήνιας Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού το σχολείο μας πραγματοποίησε στις 4/10/2016 εκπαιδευτική εκδρομή στο Ολυμπιακό Αθλητικό Κέντρο Αθηνών «Σπύρος Λούης».
Οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν και να δοκιμάσουν τις δυνατότητες τους σε πολλά ολυμπιακά αθλήματα με την καθοδήγηση έμπειρων γυμναστών και πρωταθλητών.

Πραγματοποιήθηκε σήμερα (10/5/2016) στο σχολείο μας, πολιτιστική εκδήλωση, στα πλαίσια του πολιτιστικού προγράμματος με υπεύθυνη καθηγήτρια τη Μαρία Χασιώτη, διοργανώτρια της εκδήλωσης και συγγραφέας του θεατρικού έργου : "Ο θείος μας ο Φώτης". Το συγκεκριμένο έργο παρουσιάστηκε από τα παιδιά του πολιτιστικού προγράμματος με μεγάλη επιτυχία.
Πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 14 -4-2016 στο σχολείο μας, πολιτιστική εκδήλωση με θέμα "Μια πόλη γεννιέται" (Περιστέρι του άλλοτε και του τώρα), αναφερόμενη στην τοπική ιστορία της πόλης του Περιστερίου.
Υπεύθυνη της εκδήλωσης ήταν η κ.Σταυρούλα Γεωργιάδου και το θέμα ανέπτυξε η συγγραφέας και εκπαιδευτικός κ.Χρυσάνθη Σπυροπούλου-Σπανού.
Για τη δημιουργία των βίντεο -παρουσιάσεων εργάστηκαν οι μαθητές της Γ΄ τάξης :
Πασχάλης Στυλιανός,Πανηγυράκη Αργυρώ και Τσικαλά Γεωργία.
Στην εκδήλωση εκτώς των άλλων παραβρέθηκαν ο Δήμαρχος Περιστερίου : κ.Ανδρέας Παχατουρίδης, ο Αντιδήμαρχος: Αναστάσιος Θεοδωράκος, Ο Διευθυντής εκπαίδευσης Γ Αθήνας : Αθανάσιος Αλεξόπουλος.Δείτε εδώ φωτογραφίεςαπό την εκδήλωση.
Περισσότερο φωτογραφικό υλικό αλλά και βίντεο από την εκδήλωση μπορείτε να βρείτε στη σελίδα μας στο facebook.